Kategori "Rapor" Turizm İşletmeciliği Bölümü İçin Listeleme
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
-
Examining the Effects of E-Service Quality and Brand Image on E-Trust, E-Satisfaction, and E-Loyalty for Online Travel Agencies
(2023)Nowadays, e-commerce is ubiquitous across various industries, encompassing the marketing of numerous products and services, including tourism services. Global travel agencies have embraced the provision of personalized ... -
Pazarlama
(Detay Yayıncılık, 2023)Günümüzde pazarlama, hayatın her aşamasında karşımıza çıkan bir kavramdır. Her ne kadar pazarlamaya ilişkin çok sayıda eleştiri olsa da pazarlama modern yaşamın şekillenmesinde rol oynamaktadır. Mal ve hizmetlerin tüketici ... -
Türkiye’de Medikal Turizm Potansiyeline Yönelik Algının Davranışsal Niyete Etkisinin İncelenmesi
(2023)Medikal turizm sağlığın korunması ve iyileştirilmesi amacıyla, bireylerin ulusal ve uluslararası seyahatlerini kapsamaktadır. Bu turizm çeşidi tüm dünyada artan bir ivmeyle gerek ülkelerin gerekse bireylerin ilgisini ... -
Ulusal Kültürün Destinasyon İmajı Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi: Antalya Belek Örneği
(Erciyes Akademi, 2023)Destinasyon; ulaşım, yeme-içme, dinlence-eğlence mekânları, park, müze, ören yeri, konaklama tesisleri, sanat vb. olanakları barındırması bakımından önem arz eden, konukları kendisine çekecek somut veya soyut nitelikte ...