Search
Now showing items 1-5 of 5
İLKÖĞRETİM ÖĞRETMEN ADAYLARININ MESLEK TERCİH NEDENLERİ VE GELECEKLERİNE YÖNELİK BEKLENTİLERİ: KARŞILAŞTIRMALI BİR ANALİZ
(2016)
Bu çalışmada ilköğretim düzeyinde öğretmen yetiştiren altı farklı ana bilim dalına (Fen, İlköğretim Matematik, Okul Öncesi, Sınıf, Sosyal ve Türkçe) yeni başlayan 477 öğretmen adayının mesleki geleceklerine yönelik ...
İlköğretim öğrencilerinin 4-8. Sınıf fen akademik başarılarının boylamsal incelenmesi: Sınıf düzeyi ve cinsiyet farklılıkları
(2013)
Bu çalışmada, 222 ilköğretim öğrencisinin 4-8. sınıf fen ve teknoloji dersi yılsonu notları ve 6-8. sınıf Seviye Belirleme Sınavı fen testi yüzde başarıları izleme araştırma modeli ile boylamsal olarak incelenerek öğrencilerin ...
Alt sosyo-ekonomik düzeyli ilköğretim öğrencilerinin 4 - 8. sınıflar fen ve matematik ders başarıları: Cinsiyet perspektifi
(2015)
Bu çalışmada, alt sosyo- ekonomik düzeyli 2142 ilköğretim öğrencisinin 4-8. sınıflar arasındaki fen ve matematik dersi yılsonu notlarının değişimi kesitsel ve boylamsal yaklaşımlara göre ele alınarak öğrencilerin ders ...
Perceived peer support and personal science teaching efficacy beliefs of preservice elementary teachers
(2012)
112 preservice elementary teachers’ perceived peer support levels in a teacher education classroom and their personal science teaching efficacy (PSTE) beliefs were investigated. A significant portion of the participants ...
The Impact Levels of Career Choice Reasons of Preservice Science Teachers and Their Future Career Expectations
(2015)
Bu çalışmada 129 fen bilgisi öğretmen adayının meslek tercih nedenleri ile mesleki geleceklerine yönelik beklentidüzeyleri incelenmiş ve bu değişkenlerin katılımcıların cinsiyet, sosyo-ekonomik düzey ve üniversite öncesindeki ...