Search
Now showing items 1-3 of 3
Fen Eğitiminde Yapılandırmacı Yaklaşıma Dayalı Bilgisayar Destekli Öğrenmenin Bilgisayara Yönelik Tutuma Etkisi
(2007)
Bu çalışmanın amacı, öğrencilerin bilgisayara yönelik tutum düzeylerinin artırılmasında, öğretimin yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenme yöntemine göre ya da geleneksel yöntemlere göre yapılmasının ...
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Dersine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
(2007)
ÖZET: Bu çalışmanın amacı, fen bilgisi öğretmen adaylarının alan dersleri içerisinde yer alan kimya dersine yönelik tutumlarını belirlemek ve tutum ile akademik başarı arasındaki ilişkileri araştırmaktır. Ayrıca bu ...
Fen Eğitiminde Yapilandirmaci Yaklaşima Dayali Bilgisayar Destekli Öğrenmenin Kavram Yanilgilari Üzerine Etkisi
(2007)
Bu çalışmada, ilköğretim 7.sınıf öğrencilerinin hareket ve kuvvet konusundaki kavram yanılgılarının giderilmesinde Hançer (2005) tarafından geliştirilen, yapılandırmacı yaklaşıma dayalı bilgisayar destekli öğrenme yönteminin ...