Search
Now showing items 1-4 of 4
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ETKİN KATILIMI VE YARDIM İSTEME EĞİLİMLERİ
(2016)
Bu araştırmada ortaokul öğrencilerinin etkin katılım ve öğrenme sürecinde yardım isteme eğilimlerinin cinsiyet ve sınıf değişkenlerine göre incelenmesi ve etkin katılım ile yardım isteme arasındaki ilişkilerin saptanması ...
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASININ SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZ YETERLİK KAYNAKLARINA ETKİSİ
(2015)
Bu araştırmada öğretmenlik uygulamasının sınıf öğretmeni kaynaklarına adaylarının amaçlanmaktadır. Araştırma tek grup öntest-sontest deseninin kullanıldığı iç içe karma desen araştırmasıdır. Araştırma 2013-2014 güz döneminde, ...
Öğrenme sürecinde etkili yardım isteme: bir öz düzenleme stratejisi
(2014)
Öz düzenleme, öğrenenin kendi öğrenme sürecini üst bilişsel, davranışsal ve güdüsel stratejilerle düzenlemesidir. Öz düzenlemenin önemli bir stratejisi olan yardım isteme, öğrenenin öğrenme sürecinde karşılaştığı güçlükleri ...
Öğrenci merkezli öğretim yöntem ve tekniklerdni kullanmaya yönelik tutum ölçeği: geçerlik ve güvenirlik çalışması
(2014)
Bu araştırmanın amacı, öğretmenlerin öğrenci merkezli öğretim yöntem ve tekniklerini kullanmaya yönelik tutumlarını ölçebilecek geçerli ve güvenilir bir ölçme aracının geliştirilmesidir. Araştırmaya toplam 264 (124’ü kadın, ...