Search
Now showing items 1-6 of 6
Science and Technology Teachers' Views about the Level of Inquiry in Science Experiments
(2014)
Fen deneyleri, öğrencilerin fen kavramlarını öğrenmelerini ve bilimsel süreç becerilerini geliştirmelerini sağlayan etkili bir yöntemdir. Bu nedenle Fen ve Teknoloji dersi öğretmenlerinin deneydeki problem, yöntem ve ...
The Needs of Inclusive Preschool Teachers about Inclusive Practices
(2014)
Problem Durumu:Kaynaştırma uygulamalarının kalitesi, programın felsefesi, idarecilerin desteği ile öğretmen eğitimi ve açık fikirli öğretmenlere bağlı olarak değişmekte; ancak başarılı kaynaştırmayı sağlayan en temel ...
Perception of Risk and Attractiveness of Extreme Sports Among Turkish University Students
(2014)
Bu çalışmanın amacı, extrem sporlarında algılanan çekicilik ve riskin cinsiyete göre incelenmesidir. Çalışmanın ikincil amacı ise, extrem sporları ile uğraşan ve uğraşmayan öğrencilerin extrem sporlarında algıladıkları ...
A Study of Reliability and Validity of Informal Communication Scale
(2014)
Bu araştırma, okullarda inf ormal iletişim düzeyini ve inf ormal iletişimin hangi boyutlardan oluştuğunu belirlemeye yönelik bir ölçek geliştirme çalışmasıdır. İnf ormal iletişim ölçeği için çalışma grubu, Sivas il ...
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Kaynaştırmaya İlişkin Bilgi Düzeyleri
(2014)
Bu çalışmanın amacı okul öncesi öğretmenlerin kaynaştırmaya ilişkin bilgilerinin kapsamlı olarak değerlendirilmesi için bir Kaynaştırma Bilgi Testi (KBT) geliştirmek ve testin psikometrik özelliklerini incelemektir. Bu ...
Evaluation of the 4+4+4 Continous Compulsory Education in Line with the Opinions of Classroom Teachers
(2014)
Bu araştırmanın amacı, ilkokula başlama yaşının 72 aydan 66 aya indirilmesine, zorunlu eğitimin 4+4+4 şeklinde 12 yıllık kesintili eğitime dönüştürülmesine, bakanlığın gerçekleştirdiği alan/yan alan değişikliklerine ve ...