Search
Now showing items 1-10 of 30
Öğretmenlerin iletişim becerisi ve empatik eğilim davranışlarının çocuk sevme düzeyleri üzerine etkisi
(2013)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim okullarında öğretmenlerin iletişim becerileri ile empatik eğilimlerinin çocuk sevme düzeylerine etkisini incelemektir. Araştırma öğretmenlerin iletişim becerileri ve empatik eğilimlerinin ...
Podkastlar Dinleme ve Sesletim Dersinde Anlamlı Girdi Sağlayabilir mi?*
(2018)
ABSTRACT: The goal of this case study was to explore intermediate EFL learners’ experiences of using short podcasts to improve their listening, speaking and pronunciation. The participants (N=8) listened to podcasts about ...
Lise 2. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Dersine Yönelik Tutumları ve Başarıları Arasındaki İlişki
(2003)
Bu çalışmanın amacı, resmi genel liselerin ikinci sınıf öğrencilerinin matematiğe yönelik tutumlarını, matematik başarılarını ve öğrencilerin tutum puanları ile başarı puanları arasındaki ilişkiyi incelemektir. Öğrencilerin ...
ÖĞRETMENLERİN, OKULLARINA İLİŞKİN ÖRGÜTSEL İMAJ ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLERAÇISINDAN İNCELENMESİ
(2013)
Bu araştırma ortaöğretim okullarında görev yapan öğretmenlerin okullarına ilişkin örgütsel imaj algılarını bazı değişkenler açısından incelemektedir. Bu çalışmada, örgütlerin imaj düzeylerinin de artacağına inanılarak 'Orta ...
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Araştırmaya Dayalı Eğitime Yönelik Algıları: “Bilimsel Araştırmanın İlkeleri” Ölçeğii
(2014)
Bu çalışmada, Campell, Abd-Hamid ve Chapman (2010) tarafından geliştirilen "Bilimsel Araştırmanın İlkeleri Ölçeği"nin (BAİÖ) Türkçe'ye uyarlama çalışması yapılmıştır. Ayrıca, bu ölçek kullanılarak Fen Bilgisi ögretmen ...
Öğrenme Stillerine Dayalı Öğretimde 4 Mat Öğretim Modeli
(2003)
Bu araştırmanın amacı, öğrenme stilleri ve öğrenme stillerine dayalı öğretim hakkında tartışmaktır. Araştırmada 4 MAT öğretim modeli incelenmiş, 4 MAT öğretim modeli hakkında derleme yapılmıştır. 4 MAT öğretim modeli, ...
Yansıtıcı Düşünme Etkinlikleriyle Destekli Tam Öğrenme Modelinin Tıp Öğrencilerinin Üstbiliş Becerilerine Etkisi*
(2016)
Yansıtıcı düşünme etkinlikleriyle destekli tam öğrenme modelinin tıp fakültesi 5. sınıf öğrencilerinin üstbiliş becerileri üzerindeki etkisi belirlenmeye çalışılmıştır. On-iki hafta boyunca yapılan uygulamayla öğrencilerin ...
Müzik Öğretmenliği Bölümü Öğrencilerinin Keman Çalma Performanslarını Etkileyen Bazı Değişkenler
(2014)
Müzik eğitiminin bir dalı olan keman eğitimi bireyin fiziksel özelliklerini, müzik yeteneğini öne çıkaran bir eğitimdir. Ancak bu süreçte öğrencinin performansını etkileyen birçok değişken olabilir. Çalışmada, GOÜ Eğitim ...
Perceived peer support and personal science teaching efficacy beliefs of preservice elementary teachers
(2012)
112 preservice elementary teachers’ perceived peer support levels in a teacher education classroom and their personal science teaching efficacy (PSTE) beliefs were investigated. A significant portion of the participants ...