Show simple item record

dc.contributor.authorZorlutuna, Şebnem
dc.date.accessioned2023-04-11T05:05:47Z
dc.date.available2023-04-11T05:05:47Z
dc.date.issued2022tr
dc.identifier.urifile:///E:/K%C4%B0TAP%20B%C3%96L%C3%9CM%C3%9C3.pdf
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12418/13458
dc.description.abstractCovid-19 pandemisinin neden olduğu acil durum, Dünya ve Türkiye’de geleneksel yüz yüze derslere alternatif öğretim stratejileri uygulamasını gerektirmiştir. Yükseköğretim Kurulu (YÖK) kararı ile Üniversiteler 23 Mart 2020’den itibaren eğitime uzaktan eğitim sistemleriyle devam etmişlerdir (YÖK, 2020). Bu kararın alınmasından ancak 1,5 yıl sonra üniversitelerde yüz yüze eğitime 13 Eylül 2021 itibariyle dönülebilmiştir. Yüz yüze eğitimin başlaması ile Covid-19’un öğrencilerde oluşturabileceği kaygı durumunun akademik performanslarında düşüşü beraberinde getirmesi beklenebilir. Bu bağlamda bireyde çeşitli nedenler ile oluşan gerginlik, endişe ve fizyolojik uyarılmalardan oluşan hoş olmayan duygu durumu olan kaygının bu süreçte üniversite öğrencileri üzerindeki etkisini belirlemek önem kazanmaktadır. Bu çalışmanın amacı, yeniden başlanılan yüz yüze eğitimde üniversite öğrencilerine Covid-19’a yakalanma kaygı ölçeği uygulayarak kaygı düzeylerini belirlemektir. Öğrencilerin Covid-19’a yakalanma kaygı düzeylerinin belirlenmesi, öğrencilerin psiko-sosyal durumlarının ortaya konması bakımından önemlidir.tr
dc.publisherEğitim Yayınevitr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesstr
dc.subjectuzaktan eğitim, covid-19'a yakalanma kaygısı, yüz yüze eğitimtr
dc.titleYENİDEN YÜZ YÜZE EĞİTİMDE ÖĞRENCİLERİN COVİD-19’A YAKALANMA KAYGILARININ DEĞERLENDİRİLMESİtr
dc.typebookParttr
dc.relation.journalSOSYAL BEŞERI VE IDARI BILIMLER ALANINDA ULUSLARARASI ARAŞTIRMALAR XIItr
dc.contributor.departmentİktisadi ve İdari Bilimler Fakültesitr
dc.contributor.authorID0000-0001- 7683-3832tr
dc.identifier.endpage13tr
dc.identifier.startpage1tr
dc.relation.publicationcategoryUluslararası Kitapta Bölümtr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record