Browsing Enstitüler by Author "Karagöz, Yalçın"
Now showing items 1-6 of 6
-
Bankalardaki Müşteri Memnuniyetinin Yapısal Eşitlik Modeli İle Analizi: Sivas İlinde Bir Uygulama
Gültekin, Nuriye (Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Bu araştırmanın amacı; yapısal eşitlik modellemesi ile bankaların müşteri memnuniyetlerini belirleyebilecekleri bir ölçek geliştirmektir. Ayrıca müşteri memnuniyeti faktörlerini belirlemek ve belirlenen bu faktörler ile ... -
Çalışma Hayatında Verimli Çalışmayı Engelleyen Stres; Sivas’ta Bir Uygulama
Hasgül, Ceren (Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)Stres günlük yaşamın bir gerçeğidir. Günümüzde, kişiler çalışma ortamında strese maruz kalmaktadırlar. Stres düzeyi kişiye göre farklılık gösterdiği gibi, çalışma ortamı ve çevresel koşullara göre de farklılıklar gösterir. ... -
Müşterilerin Katılım Bankalarını Tercih Etme Sebeplerinin İncelenmesi: Sivas İli Örneği
Bozkurt, Aslan (Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Bankalar, farklı türde mali ve sosyal hizmetleri yerine getirmekle birlikte dinamik yapıda para ve kredi ticareti yapan, kuruluşlardır. Ancak bu faaliyetler faiz ile birlikte yürütülmektedir. Katılım bankacılığı sektörü ... -
Ordinal Ölçekli İlişki Katsayıları İle KPSS Eğitimi Veren Özel Eğitim Kurumlarındaki Öğrencilerin Memnuniyetinin Araştırılması-Sivas İli Örneği
Dikmen, Ali Can (Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)Yapılan bu çalışmada Sivas’ta faaliyet gösteren KPSS eğitimi veren özel eğitim kurumlarında ders alan 319 kişilik bir örneklem grubu içerisindeki öğrencilerden seçilmiş ve bu öğrencilere 25 sorudan oluşan bir anket ... -
Televizyonlarda Yayınlanan Bankacılık Reklamlarının Tüketici Açısından İncelenmesi: Bir Karma Yöntem Araştırması
Işık, Kasım Can (Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)Günümüz Türkiye’sinde bankacılık sektörü hızlı bir gelişim içerisindedir. Tüketicilerin artan istekleri ve bilgi teknolojilerindeki hızlı gelişim bankacılık sektöründe rekabetin giderek artmasına neden olmuştur. Bu nedenle ... -
Yapısal Eşitlik Modeli İle Belediye Hizmetlerinden Memnuniyet Ölçeği Geliştirilmesi Ve Memnuniyetin Değerlendirilmesi: Sivas Örneği
Tunç, Ali (Sivas Cumhuriyet Üniversitesi-Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)Araştırmada Sivas Belediyesi tarafından sunulan hizmetlerin il sınırları içerisinde ikamet eden vatandaşlar için memnuniyet düzeyinin araştırılması amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda Belediye Hizmetleri Memnuniyeti ...